Stránky

piatok 30. januára 2015

Perfume




„Čo si o sebe myslíš?“ vyletela som, keď sa jeho dlhé prsty omotali vôkol môjho zápästia a pritiahli ma späť. 
Na jeho peknej, no únavou poznačenej tvári sa vylúdil úškrn.
„Pusť ma, budem kričať,“ vyletela mi z úst tá filmová klišé fráza.
„Nebudeš,“ sebavedome zdvihol obočie.
„Budem,“ zanovito som oponovala.
„Aj keby si kričala, nik ti nepomôže. A ja ti nejdem ublížiť, Devon,“ povedal nečakane jemne a pritlačil ma k stene.
„Ako to môžem vedieť? Vieš mi to zaručiť? O čo ti vlastne ide?“ už som takmer hystericky kričala, poznačená udalosťami môjho života.
Išiel z neho neuveriteľný pokoj.
Zohol sa, svaly skryté pod látkou kvalitného saka sa napli.
Zatvorila som oči v obave.
Dlaňou mi držal ľavú stranu krku, neskôr ju pomaly presunul na bok.
Pery, mäkké a horúce, vytvorili malý bozk ma mojej rozochvenej pokožke.
Nedokázala som tie emócie viac držať v sebe.
Proti mojej vôli, ale vyhŕkli mi slzy.
Toto bolo po prvý krát, kedy sa ma muž dotkol inak, než násilným spôsobom.




Dva neskutočne rozdielne, no súčasne tak rovnaké svety. 
Nevedia o sebe. 
No po zoznámení sa celý ich svet obráti hore nohami. 
A nie, nebude to smerovať k lepšiemu. 


3 komentáre:

  1. Musím povedať, že ma tvoj prvý článok hneď zaujal a inak to nebolo ani pri tomto! :) Som naozaj zvedavá, ako to bude pokračovať! Konečne tu niečo vyzerá na dobrý príbeh! :) x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, budem sa veľmi snažiť, aby sa to nezvrhlo nejakým zlým smerom! Cením moc! :) Xxx

      Odstrániť